... esperem que ICV s'ho pensi millor... no podem dir que si al Pla d'infraestructures,... no podem tirar per terra tot el que hem fet per a que no sortís endavant el projecte del 4t cinturó i cagar-la d'aquesta manera..
ICV i JEV Vallès Oriental, han aporovat una resolució a favor de la retirada total del PITC, i de qualsevol projecte que inclogui, sota qualsevol nom, l'antic IV CINTURÓ.
De totes maneres caldrà llegir-lo tranquilament, hi han hagut moltes negociacions i no és tan terrible com en un principi. És cert que no diu un "no al 4rt cinturó" explicit, però també ho és que dificulta la seva construcció inmediata i que ho supedita a tota una sèrie d'estudis d'impacte ambiental, etc. Potser si que no és el model de desenvolupament que defensa ICV, però abans de decidir-ho potser ho haurem de llegir bé i relaxar-nos una mica, no?
Si es fan canvis en aquest pla perque ICV els ha propossat i els ha aconseguit, no es que s'hagi d'aprovar ara que tenim la campanya a la "vuelta de la esquina", sinó que és un éxit. Si no hi han canvis doncs es clar que no s'aprovarà. Digue'm il·lús però ho crec.
Per descomtat que és un èxit Lalo, sent la força que sóm i sent conscients del pes que juguem hem d'estar molt contents si aquestes negociacions del Pla d'Infr. han tingut el seu fruit (caldrà estudiar-ho). D'alguna manera trobaria el simil més acertat amb la reforma laboral que va pactar ccoo. No era tot el que es podria esperar, no era tot el que podriem desitjar, ara bé, que algu digui que no és el millor que hem tingut mai. Que preferim: oposar-nos sempre a tot perquè no és 100% el que nosaltres voldriem o actuar amb responsabilitat i actepar que aixó és lo millor que li pot passar al nostre país? Pitjor seria si deixessim aquest pla a les mans de CIU. Actualment té les aportacions de la modesta formació d'ICV que tot i ser petita s'ha imposat i ha canviat notablement el contingut. Ai ai, que el caracter ploraner i lamenta-tot de molts catalanets s'està imposant tb a ICV...?
Per sort al final ICV no apoyara el PITC tal i com esta. I pq? Perque aprovaba la construccio de 28 noves autopistes, una part de la via de cornisa, el tunel d'Horta, el 4rt cinturó. Per molts kilometres de tren que proposes no podiem estar a favor de hipotecar el pais. De que es convertis en un cementiri de formigo. I la gent que ho a negociat per part d'ICV i que ho volien apoyar m'han decebut molt. Tot i agrair l'esforç, no es podia possar per davant els interesos partidistes.
Si no t'he l'has llegit (el pla amb les noves aportacions i negociacions) com saps que no era bo? com saps que s'aprovava tot això que dius? De debó creus que els dirigents d'ICV aprovarien un pla per interessos partidistes si tot això que dius es fes de debò? Ara qui em decepciona ets tu. Algo de bo deu tenir, no?
Em refio del meu president comarcal, que deia que no s'havia discutit y no s'havien passat les documentacions. I que no es pot aprovar una cosa tan important com aquesta sense consultar a tots els adherits.
Ops! però si la dolors camats va dir abans d'ahir que el Pla s'havia debatut a totes les agrupacions locals... oi?
Per alguna informació més recomano http://latomaquera.blogspot.com/2006/07/les-mentides-de-nadal.html
I Lola, ja em perdonaràs però quan dius que hem aconseguit que "ho supedita a tota una sèrie d'estudis d'impacte ambiental"... és que només faltaria! O és que hi ha autopistes que es fan sense aquest estudi? Em temo que Bracons també té estudi d'Imapcte Ambiental i ens ho hem menjatr amb patates.
Naci en la bonita población de Sabadell, un Agosto de 1981. Creci en una familia currante y puedo decir que en general tuve una infancia feliz, mas o menos. En la adolescencia me dio por ser punk y a consecuencia no tengo muchos mas estudios que los secundarios ( las drongas ). Mas tarde me adherí a Joves d' Esquerra Verda ( Joves d' ICV ), y fui coordinador comarcal del Valles Occidental de esta organización hasta este Enero . Ahora mismo vivo en Barbera del Valles, y asi seguire hasta que no tenga estabilidad economica.
He echo teatro, monologos de humor, pongo musica en un bareto de Sabadell ( La Republica ) y ahora estoy montando con unos amiguetes/as una banda de rock. Mas? Preguntad.
13 comentarios:
Si, ja veuras lo alt que ho direm si s'aprova el nou Plà d'Infrastructures amb el beneplacit d'ICV
Doncs els hi donaran molt per cul, al vallès ho continuarem cridant ben fort. NO AL 4rt CINTURO!!
Tandebó
NO AL 4t CINTURÓ
... esperem que ICV s'ho pensi millor... no podem dir que si al Pla d'infraestructures,... no podem tirar per terra tot el que hem fet per a que no sortís endavant el projecte del 4t cinturó i cagar-la d'aquesta manera..
ICV i JEV Vallès Oriental, han aporovat una resolució a favor de la retirada total del PITC, i de qualsevol projecte que inclogui, sota qualsevol nom, l'antic IV CINTURÓ.
-CIMENT +TRENS, NO AL IV CINTURÓ!!
De totes maneres caldrà llegir-lo tranquilament, hi han hagut moltes negociacions i no és tan terrible com en un principi. És cert que no diu un "no al 4rt cinturó" explicit, però també ho és que dificulta la seva construcció inmediata i que ho supedita a tota una sèrie d'estudis d'impacte ambiental, etc. Potser si que no és el model de desenvolupament que defensa ICV, però abans de decidir-ho potser ho haurem de llegir bé i relaxar-nos una mica, no?
Si es fan canvis en aquest pla perque ICV els ha propossat i els ha aconseguit, no es que s'hagi d'aprovar ara que tenim la campanya a la "vuelta de la esquina", sinó que és un éxit. Si no hi han canvis doncs es clar que no s'aprovarà. Digue'm il·lús però ho crec.
vivito y coleando, os digo: icv ha fet bé, a mort amb la campanya, a mort amb el partit, i a per totes.
Per descomtat que és un èxit Lalo, sent la força que sóm i sent conscients del pes que juguem hem d'estar molt contents si aquestes negociacions del Pla d'Infr. han tingut el seu fruit (caldrà estudiar-ho). D'alguna manera trobaria el simil més acertat amb la reforma laboral que va pactar ccoo. No era tot el que es podria esperar, no era tot el que podriem desitjar, ara bé, que algu digui que no és el millor que hem tingut mai. Que preferim: oposar-nos sempre a tot perquè no és 100% el que nosaltres voldriem o actuar amb responsabilitat i actepar que aixó és lo millor que li pot passar al nostre país? Pitjor seria si deixessim aquest pla a les mans de CIU. Actualment té les aportacions de la modesta formació d'ICV que tot i ser petita s'ha imposat i ha canviat notablement el contingut. Ai ai, que el caracter ploraner i lamenta-tot de molts catalanets s'està imposant tb a ICV...?
Per sort al final ICV no apoyara el PITC tal i com esta. I pq? Perque aprovaba la construccio de 28 noves autopistes, una part de la via de cornisa, el tunel d'Horta, el 4rt cinturó. Per molts kilometres de tren que proposes no podiem estar a favor de hipotecar el pais. De que es convertis en un cementiri de formigo.
I la gent que ho a negociat per part d'ICV i que ho volien apoyar m'han decebut molt. Tot i agrair l'esforç, no es podia possar per davant els interesos partidistes.
Si no t'he l'has llegit (el pla amb les noves aportacions i negociacions) com saps que no era bo? com saps que s'aprovava tot això que dius? De debó creus que els dirigents d'ICV aprovarien un pla per interessos partidistes si tot això que dius es fes de debò? Ara qui em decepciona ets tu. Algo de bo deu tenir, no?
Em refio del meu president comarcal, que deia que no s'havia discutit y no s'havien passat les documentacions.
I que no es pot aprovar una cosa tan important com aquesta sense consultar a tots els adherits.
Ops! però si la dolors camats va dir abans d'ahir que el Pla s'havia debatut a totes les agrupacions locals... oi?
Per alguna informació més recomano http://latomaquera.blogspot.com/2006/07/les-mentides-de-nadal.html
I Lola, ja em perdonaràs però quan dius que hem aconseguit que "ho supedita a tota una sèrie d'estudis d'impacte ambiental"... és que només faltaria! O és que hi ha autopistes que es fan sense aquest estudi? Em temo que Bracons també té estudi d'Imapcte Ambiental i ens ho hem menjatr amb patates.
Publicar un comentario